风烟

Please End Before Sunrise 日出前,请终结

my number was up when the first time i met you 第一次遇见你我便在劫难逃 it was you who let me into a dream 是你把我带入了一个梦境
standing on the verge of the dreamland 站在梦境的边缘 what i saw was blurry 所见是一片混浊 but my boy 但是亲爱的 I never quit the senery away 我从未摒弃过这景色 i have some acquaintance with you 我熟知你的一切 the same to love 就像熟知爱一样 the rhyme in night was always obsessing 夜晚的韵律总是令人痴迷 but my boy但是亲爱的 there was nothing in your eyes 你的眼里一片荒芜 i reach out for you 我追寻着你 you play a key role in my dream 你是我梦中的主角 show me the meaning of eternity 告诉我永恒的真谛 oh my boy oh亲爱的 which time could i pass by your dream 什麽时候我能路过你的梦境 even just once 哪怕只有一次 even just once 哪怕只有一次 even just once 哪怕只有一次 as a pass-by 像一个过客那样 the encounter between us is a fault 我们的相遇是一个错误 everything will be back in business when we get up 当我们醒来一切都会回归正途 could you say three words to me before the sun rise up 能不能在太阳升起前对我说三个字 whatever i hate you or i am sorry or.. 无所谓是我恨你或对不起或…… i prayed all the night 我祈祷了整夜 please end before sunrise 请在日出前终结 it will end before sunrise 一切终结在日出前

评论

热度(12)